Oracle koupil firmu Moat

21. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle uzavřela dohodu o akvizici firmy Moat, společnosti nabízející cloudové služby pro marketingové specialisty včetně souvisejících metrik. Spojením technologií vzniká komplexní cloudová platforma, která poskytuje data a analytické nástroje související s marketingem.

Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytovány vydavatelům médií a marketingovým specialistům.

Moat bude ve služeb Oracle Data Cloud dále působit jako nezávislá platforma poskytující metriky, analytiku a informace pro společnosti jako jsou Nestle, Procter & Gamble, Unilever, ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další. Analytické nástroje společnosti Moat i její zákazníci doplňují platformu Oracle Data Cloud s jejími možnostmi cílení.

„Vítám Jonaha Goodharta, výkonného ředitele společnosti Moat, i všechny její zaměstnance v týmu Oracle Data Cloud,“ uvedl Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud. „Společnost Moat rostla za poslední rok o více než 100 %. Dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Moat v oblasti reklamy spolupracuje s více než 600 vydavateli, firmami (značkami) i agenturami. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě.“

„Ze spojení s Oracle Data Cloud jsme nadšeni,” dodal Jonah Goodhart, výkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Moat. „Vidíme velký potenciál pro další společné inovace. Akvizici vnímáme jako příležitost, jak zákazníkům dále vylepšit marketing a komunikaci o příslušné značce. Vydavatelům zase poskytujeme cenná data i analytické nástroje.“

Podobné články

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více

Vlastník Datartu může převzít Electro World a NAY

5. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ÚOHS)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil spojení, v jehož důsledku získá společnost HP Tronic (majitel Datartu) skupinu NAY, pod kterou mimo jiné spadá také síť Electro World. Rozhodnutí již nabylo právní moci. Čtěte více

Seyfor získal podíl ve společnosti Digitask

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Seyfor pokračuje v rozšiřování svého portfolia a získává 35% podíl ve společnosti Digitask známého propagátora digitálních inovací Filipa Dřímalky. Tímto krokem Seyfor dále posiluje svou kompetenci v oboru využití umělé inteligence ve firmách. Čtěte více

adastra.one a Acamar jsou součástí Adastry Česká republika

30. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra Česká republika)
Technologická společnost Adastra Česká republika se po fúzi a sloučení firem adastra.one a Acamar opět rozrostla. Čtěte více