Nové služby od Toshiby zvýší komfort firemních zákazníků

23. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Nové služby společnosti Toshiba, Business Support Portal a Platinum Support Service, jsou zaměřené primárně na firemní zákazníky a jsou navrženy tak, aby zajistily uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.

Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který je dostupný online. Služba umožňuje společnostem sledovat a spravovat kompletní portfolio produktů Toshiba, od přehledu o stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů, až po aktualizace softwaru pro jednotlivá zařízení. Platinum Support Service rozšiřuje záruky a zahrnuje celou řadu výhod, jako například on-site servis s opravou do následujícího pracovního nebo Hard Drive Retention Service.

Toshiba Business Support Portal

Toshiba Business Support Portal je nástroj, který umožňuje centrální správu IT majetku. IT oddělení mohou vidět a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska maximálního využití jejich potenciálu. Součástí je také možnost přihlášení, sledování servisních požadavků, aktuálního stavu případných oprav a také přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů. Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v zemích regionu EMEA.

Nedávný výzkum společnosti Toshiba ukázal, že třetina (33%) vedoucích IT pracovníků v Evropě vidí potřebu správy softwarových aktualizací jako největší úkol pro jejich oddělení. Základním cílem nové služby Toshiba Business Support Portal je zjednodušení právě této oblasti. Firmy budou moci kontrolovat stav všech svých registrovaných zařízení Toshiba, vidět podrobnosti o jejich záručních podmínkách a stahovat nejnovější software a ovladače. Jednoduše zajistí potřebné aktualizace přístrojů a mohou tak udržovat maximální možnou funkčnost a bezpečnost celého portfolia svých zařízení.

Platinum Support Service

Toshiba Platinum Support Service zahrnuje sadu služeb, které minimalizují prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardwaru do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují stejně jako telefonní službu diagnostiky a případné opravy profesionálové společnosti Toshiba. Balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.

Zákazníci nadnárodních firem s pobočkami napříč regionem mohou službu využít v jakékoli zemi, kde je poskytována, bez ohledu na to, kde byl notebook zakoupen. Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.

Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Platinum Support Service lze využít pro zařízení modelových řad Toshiba Satellite Pro, Tecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety.

Štítky: 

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více