Nikon Europe spustil nové webové stránky
„Naše webové stránky jsou autoritativním zdrojem informací o společnosti Nikon – v době uvádění nových výrobků se návštěvnost stránek zvyšuje až na sedm nebo osm milionů návštěvníků denně,“ říká Danielle Walsh, manažerka pro interaktivní marketing ze společnosti Nikon Europe. „Z toho důvodu jsme provedli kompletní změnu designu a funkčnosti stránek, abychom zaujali co nejširší spektrum uživatelů. Ať již tedy hledáte svůj první kompaktní fotoaparát nebo jste špičkový profesionální fotograf, nové webové stránky vám nabídnou intuitivní navigaci k informacím, které chcete najít.“
Bohatá funkčnost, snadná dostupnost
Návštěvníci nových webových stránek se mohou těšit na funkčně bohatší a působivější internetovou prezentaci než doposud. Informace o výrobcích jsou nyní snadno dostupné prostřednictvím intuitivního ovládání s jednoduchými nástroji, které je umožňují snadno porovnávat a vybírat. Produkty lze porovnávat pomocí funkcí „filtrování“ a „třídění“; vzorové obrázky a videosekvence prezentující hlavní vlastnosti výrobků poskytují návštěvníkům jasný náhled o možnostech vybraného fotoaparátu.
Webové stránky i nadále obsahují samostatné části věnované servisu a podpoře, novinářům a profesionálním fotografům.
Moderní design
Danielle Walsh dodala: „Společnost Nikon se zaměřuje na fotografii, fotografy, pohyblivý obraz a vizuální umění – naše nová oficiální internetová prezentace toto reflektuje prostřednictvím působivých webových stránek. Očekáváme, že návštěvníci našeho nového webu zde budou chtít strávit odhalováním našeho světa více času než doposud.“
Úkolem tvorby nového designu webových stránek společnosti Nikon Europe byla pověřena společnost Perfect Fools, agentura zabývající se digitálními médii se sídlem v Amsterdamu a Stockholmu. Prezentace je plně integrována s komunikačními kanály společnosti Nikon v oblasti sociálních médií včetně stránky facebook.com/JSEMNikon a blogu společnosti Nikon.
Adresa webových stránek je www.europe-nikon.com.