Netgear rozšířil technickou podporu v českém jazyce

17. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Netgear)
Společnost Netgear rozšířila technickou podporu poskytovanou svým zákazníkům v českém jazyce. Kromě telefonické a e-mailové komunikace lze nově využívat také speciální webové stránky, na nichž mohou zákazníci průběžně evidovat své dotazy a technické problémy týkající se domácích i podnikových produktů, stahovat manuály nebo se informovat o novinkách.

Webové stránky technické podpory nabízejí kompletní předprodejní a poprodejní podporu všem stávajícím i potenciálním zákazníkům společnosti Netgear, stejně jako jejím obchodním partnerům. Prostřednictvím on-line formuláře se lze obrátit na vyškolené specialisty, kteří zákazníkům zodpoví veškeré dotazy a pomohou vyřešit technické problémy. Na stránkách budou v průběhu několika týdnů k dispozici také produktové manuály, přehled nejčastějších technických dotazů a odpovědí či nejnovější informace týkající se produktů společnosti Netgear.

„Dosud měli naši zákazníci možnost vyhledávat informace na stránkách Netgear.com. Velká část zákazníků ovšem stále preferuje komunikaci v jejich mateřském jazyce, což plně chápeme. Vytvořili jsme jim proto místo, kde mohou bez jakýchkoli obav z jazykové bariéry oslovit vyškolené odborníky a získat odpovědi na své technické otázky v češtině,“ uvedl Marek Zajac, channel account manager pro střední a východní Evropu.

Webové stránky technické podpory jsou k dispozici na adrese lsg-systems.cz/netgear.

Zákazníci mohou kontaktovat technickou podporu nejen prostřednictvím webových stránek lsg-systems.cz/netgear, ale také napřímo mailem podpora@netgear.cz nebo telefonicky na čísle 245 002 240. Obě tyto možnosti jsou dostupné v pracovní dny od 9:00 do 18:00, resp. v pátek do 17:30.

Štítky: 

Podobné články

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více

SWS získala ocenění od společnosti Canon

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SWS)
SWS převzala již po 6. v řadě od společnosti Canon ocenění Nejlepší distributor za rok 2023 v kategorii „Photo-Video performance“, a to jak za Českou, tak i za Slovenskou republiku. Čtěte více

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více