MIBCON mění strukturu a akvíruje

2. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Poradenské firmy sdružené kolem společnosti MIBCON, jednoho z největších tuzemských SAP partnerů, přecházejí do holdingové struktury zastřešené podnikem MIBCON Group. Konsolidaci předcházelo několik akvizic, poslední z nich je slovenská INFORMA.

„Neustále rozšiřujeme naše know-how v oblasti SAP systémů a IT služeb obecně. Cílem je nabídnout zákazníkům komplexní a přehledné produktové portfolio. Nové uspořádání je zároveň způsob, jak naše podnikání efektivně řídit,“ vysvětlil Jan Holík, předseda představenstva MIBCON Group.

Na MIBCON Group v nové struktuře přecházejí jak podíly dosud vlastněných společností MIBCON, tak i MIBCON samotný. Představenstvo MIBCON Group tvoří Jan Holík, Ondřej Dědina, Jiří Suchánek a Petr Měřínský.

Předsedou představenstva firmy MIBCON se stal jeho člen, ředitel společnosti Ondřej Dědina. Dosavadní předseda představenstva Jan Holík po více než 13 letech funkci opouští a bude se věnovat strategii celé skupiny. Dalšími členy představenstva MIBCONu jsou vedoucí divize ERP Zdeněk Ira a nově ředitel poradenství Antonín Cihlář.

„Z formálního hlediska se pro naše zákazníky nic nemění. Smlouvy s jednotlivými společnostmi z mib:GROUP zůstávají v platnosti. Částečně se jen změnili lidé, jejichž podpisy teď budou na smlouvách figurovat,“ upřesnil Ondřej Dědina.

Konsolidaci vlastnické struktury předcházelo několik akvizic a další se připravují. Poslední akvizicí je slovenská INFORMA, díky které mib:GROUP posílila nejen své postavení na Slovensku, ale také know-how v oblasti SAP systémů pro výrobní podniky. INFORMA sídlí v Komárně a má desítky zákazníků na Slovensku, v Maďarsku a v České republice.

Podobné články

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí, omnichannel se stává nutností

25. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i na e-shopu. Čtěte více
Foto: Freeimages.com

Co očekávají lidé od nákupů v e-shopech?

16. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Lidé v e-shopech nakupují rádi a stále častěji. Spolu s tím ale stoupají i nároky na internetové prodejce, kteří by měli investovat do technologií a využít je k tomu, aby pochopili, co zákazníci opravdu chtějí, a nakupování jim co nejvíce zpříjemnili. Čtěte více

Mibcon majetkově vstoupil do Greensoftu

9. 11. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mibcon)
Poradenská společnost Mibcon získala 50% podíl ve společnosti Greensoft. Mibcon transakcí získal kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem, Greensoft naopak velkého partnera na trhu IT, a díky tomu může svým zákazníkům ve větší míře nabízet ostatní služby, řešení a technologie z portfolia skupiny Mibcon. Čtěte více

Mibcon s nabídkou podnikových řešení na Androidu

28. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Mibcon )
Mobilní informační systém vyvinutý společností Mibcon přináší řešení pro podporu obchodních, marketingových, distribučních či servisních činností prováděných v terénu, které je plně integrováno do stávajících podnikových systémů (např. SAP a dalších). Čtěte více