MHM partnerem společnosti Commvault pro český trh

22. 6. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Commvault)
Společnost Commvault, která se soustřeďuje na oblast informačního managementu a ochrany firemních dat, uzavřela strategické partnerství s českou firmou MHM computer. Cílem dohody je rozvíjet a poskytovat odborné znalosti pro oblast cloudových služeb správy dat na českém trhu.
Alan G. Bunte, COO, Commvault

Oběma společnostem se již podařilo úspěšně dokončit implementaci první plně cloudově poskytované služby pro správu dat na českém trhu.

Uzavření strategického partnerství předcházelo několik let spolupráce obou společností. Během této doby MHM úspěšně dokončilo například první implementace řešení pro ochranu dat od společnosti Commvault a spustila první školení a certifikace Commvault Simpana na českém trhu. Na základě dohody MHM poskytuje také poradenské a implementační služby a funguje jako regionální školicí středisko.

„MHM jsme si za svého strategického partnera zvolili zejména s ohledem na rozsah a hloubku zkušeností, které mají v oblasti ochrany dat a také s ohledem na jejich schopnost fungovat jako středisko konzultačních, implementačních a školicích služeb,“ řekla Agnieszka May Sadowska, oblastní viceprezidentka pro východní Evropu ve společnosti Commvault. „Věřím, že strategické partnerství dostane naše produkty a řešení mnohem blíže všem zákazníkům v České republice i celém regionu střední a východní Evropy,“ zdůraznila Agnieszka May Sadowska.

„Commvault skvěle zapadá do našeho portfolia. S produkty, jako je Simpana, můžeme navrhovat a stavět nová vyspělá řešení pro zálohování a ochranu dat a pomáhat společnostem, jako je DataSpring, při rozvoji moderních zálohovacích služeb s vysokou dostupností v oblasti infrastrukturního cloudu pro zákazníky ve střední a východní Evropě,“ řekl Pavel Miloschewsky, generální ředitel a spolumajitel společnosti MHM computer.

První plně cloudově doručovaná služba pro správu dat

Commvault a MHM v nedávné době úspěšně dokončily nasazení první plně cloudově doručované služby pro správu dat ve společnosti DataSpring. „S řešeními Commvault jsme vytvořili portfolio zálohovacích služeb, které slouží k nasazení v datovém centru i mimo něj a k zálohování uživatelských zařízení. Všechny služby pracují na základě zálohovacího softwaru Simpana a technologií uložených v datovém centru. Díky Commvaultu nabízíme vysokou dostupnost služeb v datovém centru,“ řekl Martin Smekal, generální ředitel a jednatel společnosti DataSpring.

Commvault Simpana 10 je sjednocená platforma pro správu dat. Zahrnuje podporu aplikací, snapshotů a klonů na podporovaných hardwarových platformách, indexování a deduplikaci dat, replikaci a archivování s obsahovým vyhledáváním pro úsporné zachytávání, migraci, ukládání, vyhledávání a obnovování dat z libovolné datové vrstvy dané infrastruktury.

Analytici společnosti Gartner umístili Commvault v posledních čtyřech letech opakovaně mezi lídry v kvadrantu Enterprise backup & recovery (podnikové zálohování a obnova).

Podobné články

ABC Data přebírá jednoho z největších polských VAD distributorů

25. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABC Data)
Distributor ABC Data S.A. převezme kontrolní balík více než 80 % akcií polské firmy S4E. Ta jako VAD distributor poskytuje ICT služby zákazníkům z různých segmentů a kromě distribuce hardwaru a Čtěte více

DNS spustila „tržiště služeb“ Cloud Marketplace

24. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: DNS)
Společnost DNS vstoupila do oblasti cloudových služeb. Spuštěním projektu DNS Cloud Marketplace umožní svým obchodním partnerům rozšířit jejich nabídku o cloudová řešení. Čtěte více

AMD představilo procesorovou architekturu Zen

24. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: AMD)
Společnost AMD oficiálně představila svou novou procesorovou architekturu Zen. Mezi charakteristické vlastnosti novinky patří 14nm výrobní proces, schopnost na jednom jádru zpracovat dvě instrukce na Čtěte více

TP-Link s novým vzhledem a identitou značky

24. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link představila celkovou transformaci značky a vizuální identity. Cílem výrobce je přizpůsobit se životnímu stylu spotřebitelů, kteří jsou aktivní na internetu. Mimo již tradičních Čtěte více