Malý e-shop zdarma u Shoptet.cz

15. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Elektronický obchod zdarma je dalším krokem Shoptet.cz, který má usnadnit online podnikání. Je určen především pro nové e-shopaře, kteří si tak mohou zcela bez závazků vyzkoušet, co všechno to obnáší.

„Snažili jsme se vyjít všem vstříc a co nejvíce zjednodušit celý proces, jak po technické, tak i administrativní stránce. Vše je naprosto intuitivní a jednoduché. Pro začínající i stávající online obchodníky jsme spolu s odborníky na online marketing připravili webovou stránku MujPrvniEshop.cz. Zde mohou již od podzimu minulého roku nalézt všechny potřebné informace o tom, jak začít a provozovat e-shop. Podnikání online není opravdu žádná věda,“ řekl Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

Mnoho lidí si chce založit vlastní byznys, ale často k tomuto kroku z nejrůznějších důvodů nepřistoupí. Obávají se prvotních nákladů a období, kdy nebudou vydělávat. Pro něj je online obchod ideální. Je možné mít e-shop jako vedlejší příjem a vyzkoušet si to bez rizika a nákladů. Pokud se online byznys rozjede, pak mohou opustit své stávající zaměstnání a plně se věnovat e-shopu. Online podnikání tak nemůže být jednodušší.

E-shop zdarma mohou také využít majitelé kamenných obchodů, kteří o rozšíření svých služeb uvažují. Své produkty mohou díky oline obchodu nabízet po celé republice a nejsou vázáni jen na jednu konkrétní lokalitu. Takto si mohou zcela bez závazků v praxi otestovat, zda je pro ně online sektor zajímavý.

Omezení e-shopu zdarma (tarif Free):

  • maximálně 10 položek zboží
  • 13 modulů v ceně 
  • jeden e-mail
  • pro jednoho uživatele
  • 1 000 Kč na Google AdWords zdarma
  • bez technické podpory
Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více