Mall obchodníkům nabídne skladování i expedici zboží

14. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Mall si pro obchodníky připravil další novinku. Ve spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu, firmou Mailstep, obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží.

Společnost Mailstep zajišťuje e-shopům kompletní logistický servis. Obchodník tedy může celý proces uskladnění i přípravy objednávek přenechat Mailstepu a stará se jen o samotný provoz e-shopu. „Technologickým propojením s Mall Partner jsme obchodníkům připraveni zajistit špičkový servis a garantované SLA, tak abychom zákazníkům Mallu dopřáli nejrychlejší doručení objednávky a nejlepší možnou zákaznickou zkušenost,” popsal Libor Hudeček, CEO Mailstepu.

Mailstep aktuálně disponuje 45 tisíci m2 skladové plochy a obsluhuje logistiku více než 200 e-shopů, kterým je schopen objednávky odeslat do více než 200 zemí světa. Firma denně odesílá více než 18 000 zásilek, s čímž se pojí i ta výhoda, že tak dosáhne na velmi atraktivní ceny u dopravců. Pro obchodníky na Mall je tedy partnerství s Mailstepem vítaným bonusem, který jim usnadní práci a pomůže dosahovat lepší zákaznické zkušenosti a potenciálně i lepších obchodních výsledků.

„Cílem neustálého vylepšování našeho ekosystému služeb je, aby obchodník měl prodeje na Mallu co nejsnazší a aby zákazník dostal tu nejlepší možnou službu, která je na trhu k dispozici. Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ vysvětlil výhody integrace Mallu s Mailstepem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.

Spolupráce s Mailstepem je pro Mall dalším krokem na cestě k vybudování komplexního ekosystému služeb, se kterými chce největší české tržiště pomáhat obchodníkům růst, umožnit jim nabízet ten nejlepší možný zákaznický servis a třeba také urychlit zmíněnou zahraniční expanzi. Kromě této novinky mají e-shopy v programu Mall Partner k dispozici napojení na největší ERP systémy, účetní systémy i e-shopové platformy v čele se Shoptetem, díky čemuž mají obchodníci možnost veškerou agendu odbavit v jednom jednoduchém uživatelském rozhraní. 

Obchodníci na Mallu pak mají k dispozici také službu Mall Delivery, která jim umožňuje připravené objednávky snadno, kvalitně a bez papírování dopravit k českým i slovenským zákazníkům, nebo Mall Financing, díky níž snadno získají finance pro vlastní růst či třeba snadnou expanzi do zahraničí.

Podobné články

Češi v dubnu utratili za zboží na e-shopech výrazně více než v předchozích měsících

16. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak vyplynulo z pravidelného měsíčního výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK), utratili Češi nakupující v internetových obchodech za zboží v průměru 4 714 Kč. To je přibližně o sedm set korun více, než tomu bylo v předchozích měsících prvního čtvrtletí. Oproti březnu se zvýšila také průměrná on-line útrata za služby, která dosáhla 6 111 Kč. Čtěte více

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více