Mall mění svou vizuální identitu – nové logo symbolizuje integraci s polským Allegrem

5. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Poté, co byla letos v dubnu oficiálně dokončena akvizice Mallu společností Allegro, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Maďarsku.

Cílem tohoto kroku je identitu obou firem sjednotit a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.  

Přepracované logo „Mall by Allegro“ vychází ze silného postavení obou společností napříč zeměmi, ve kterých působí, a reprezentuje jejich společné úsilí o ten nejlepší zákaznický servis pro více než 70 milionů spotřebitelů střední a východní Evropy. Cílem právě probíhající integrace je propojit technologickou vyspělost Allegra s bohatými zkušenostmi Mallu v oblasti doručování zboží i jeho rozsáhlými znalostmi lokálního prostředí.

Jednotná vizuální identita je pro nás důležitým milníkem, jelikož představuje další krok k našemu společnému cíli – stát se mezi tržišti nejvyhledávanější značkou, a to nejen v zemi, ale v celém regionu,“ řekl Jakub Střeštík, generální ředitel společnosti Mall, a vzápětí dodal: „Tato změna reprezentuje naši ambici společně vybudovat takové prodejní prostředí, ze kterého budou moci obchodníci vytěžit maximum, a zároveň posunout nabídku produktů a služeb na úroveň, která uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.“ 

Posilování pozice doma i v zahraničí

Z pozice polské jedničky v oblasti elektronického obchodování chce Allegro nadále posilovat své postavení doma i v zahraničí, a to jak prostřednictvím více než 70 milionů nabídek na Allegro.com, které jsou dostupné v celé EU, tak díky nedávným akvizicím. Druhé čtvrtletí skupina zahájila koupí společností Mall a WE|DO a cílí na to stát se jednotnou organizací působící nejen v jedné, ale v šesti zemích světa. Na Mall.cz již vstoupili první polští obchodníci a první čeští obchodníci zároveň debutovali na Allegro.pl. GMV generované obchodníky na tržišti Mallu bylo ve druhém čtvrtletí již o 53,6 % vyšší než v předchozím roce. 

„Naše aktuální očekávání, která se snaží o střízlivý výhled do nadcházejících měsíců, jsou vzhledem k rychle se měnícímu makroekonomickému prostředí opatrná. Náš tržní model se nicméně ukázal jako úspěšný a odolný, protože poskytuje spotřebitelům široký výběr, výhodné ceny a skvělý zážitek z nákupu,“ uvedl finanční ředitel společnosti Allegro Jon Eastick. „Střednědobá očekávání, připravená v loňském plánovacím kole, jsme zveřejnili právě v den, kdy Rusko napadlo Ukrajinu a svět se tak stal mnohem nejistějším místem. Snažíme se plně připravit na pravděpodobné náročnější ekonomické období, které nás čeká, a připravená očekávání jsme se proto rozhodli přehodnotit, přičemž mezitím dokončujeme aktuální velmi důležité plánovací kolo. Přesto polské operace ve druhém čtvrtletí zlepšily trend vývoje marží a v aktuálním čtvrtletí by měly dále zrychlit růst GMV a vrátit se k růstu upraveného zisku EBITDA. Tyto pozitivní trendy pomáhají tlumit nepříznivé vlivy na výsledky naší skupiny způsobené nabytím Mall Group, u které se snažíme ve složitém tržním prostředí stabilizovat GMV.“

Cílem skupiny Allegro je implementovat svůj úspěšný model tržiště založený převážně na nabídkách třetích stran (3P) v celém regionu a upevnit si status preferované platformy pro všechny zákazníky – kupující i obchodníky – i v mezinárodním měřítku. Allegro.com je již k dispozici v České republice a skupina se chystá od příštího roku integrovat svou platformu v celé střední a východní Evropě, přičemž se v následujících měsících zaměří na zapojení kupujících a také na správu zásob a kapitálu. Vzhledem k náročnějším makroekonomickým podmínkám, kterým čelí celý trh, aktualizovala společnost svá očekávání pro rok 2022 jak pro polský podnik, tak pro celou skupinu, přičemž snížila růstová očekávání pro klíčové ukazatele a upravila plány CAPEX, aby zohlednila měnící se tržní prostředí. Střednědobá očekávání jsou nyní aktualizována a v potaz je brána analýza dopadu současných výsledků na další období.

Podobné články

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

Brother ocenil AT Computers za vzájemnou spolupráci

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění od společnosti Brother pro distributora s největším obratem v kategorii hardwaru. Platí pro Českou republiku za fiskální rok 2023/2024. Čtěte více

ATC získalo dvě ocenění od EPSONu

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala hned dvojici ocenění od společnosti EPSON. Ceny byly předány na přátelském setkání v pondělí 29. 4. 2024. Čtěte více

eD system Slovensko získalo ocenění IBM

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system Slovensko převzal ocenění IBM Build Distributor roku 2023. Stalo se tak na výročním setkání obchodních partnerů společnosti IBM, které se uskutečnilo 17. dubna v restauraci Da Andrea v Bratislavě. Čtěte více