KAKTUS Software uvadi novou verzi HelpDesk

15. 4. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, uvedla na trh verzi 2009 svého helpdeskového řešení HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint Server.

Nová verze helpdeskové aplikace, která umožňuje přehledným a komfortním způsobem řešit požadavky uživatelů, nabízí nové uživatelsky definovatelné workflow, možnost definovat vlastní typy požadavků, hlubší integrace se systémem SharePoint, nové grafické uživatelské rozhraní a celou řadu dalších novinek.
Prostřednictvím aplikace HelpDesk rozšiřuje funkcionalitu platformy Microsoft SharePoint a umožňuje přehledným způsobem řešit potřeby různých organizací. Mimo jiné dovoluje uživateli vybrat si z mnoha různých způsobů řešení požadavků. Jde o univerzální řešení, které lze využívat v různých oblastech.
Nová verze 2009 přichází na trh s následujícími novinkami a vylepšeními:

  • Nové uživatelsky definovatelné workflow
  • Nové typy a stavy požadavků v návaznosti na konkrétní potřeby zákazníka
  • Kompletní uživatelem upravitelné prostředí
  • Nové integrované fulltextové vyhledávání a filtrování
  • Nové komunikační (API) a nové grafické uživatelské rozhraní (GUI)
  • Celková výkonnostní optimalizace

Helpdeskové řešení společnosti KAKTUS Software bylo doposud nasazeno u celé řady zákazníků, jedním z příkladů je Ministerstvo zdravotnictví ČR.
Předchozí verze produktu HelpDesk byla v loňském roce v létě úspěšně testována a při testování Microsoft platformy „Platform test for hosted solutions“ HelpDesk splnil všechny potřebné požadavky k úspěšnému absolvování těchto testů, které byly realizovány společností Lionbridge Technologies prostřednictvím testovací služby VeriTest.