It’s gaming time

7. 6. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Modecom)
V následujícím článku se pokusíme objasnit některé otázky týkající se hraní her, které se v některých zemích staly téměř novým náboženstvím. Co to je? Proč to roste tak rychle? Co bychom měli vědět, abychom se stali součástí? Článek vám vše nepodá na stříbrném podnose, ale určitě vám ukáže směr, kterým se vydat.

Hraní videoher se rozšířilo po celém světě jako forma zábavy pro lidi všech věkových kategorií. V průběhu několika let získal herní trh na popularitě – v roce 2016 tržby pramenící z tohoto segmentu trhu dosáhly neskutečných 463 milionů dolarů a v roce 2019 podle odhadů přesáhnou miliardu dolarů (zdroj). Tato čísla jsou výrazně ovlivněna profesionalizací herní scény, tzv. eSportem, který přitahuje miliony nadšených (nejen online) diváků.

Herní průmysl láká velké značky a jejich peníze. IT značky začaly investovat do specifické formy reklamy, která zachází dál, než je běžná venkovní reklama, televizní reklamy či reklamy na internetu. Známí výrobci sponzorují hráče i herní týmy a stejně jako v případě zpěváků či herců zde existují hvězdy s miliony příznivců připravených na ně několik hodin čekat, jen aby je mohli na chvíli vidět. Bláznivé, že?

S tak velkým počtem hráčů a rychlým růstem trhu se řada výrobců spotřební elektroniky rozhodla zařadit do své nabídky herní produkty a Modecom nebyl vyjímkou. Herní produkty společnosti Modecom si za rok na trhu získaly přízeň hráčů všech úrovní. Například rodukty řady Volcano mají zajímavé technické parametry, jsou kvalitně zpracované a dostupné za příznivé ceny. V důsledku toho jsou cenově dostupné i pro mladé hráče, kteří nechtějí utratit veškeré peníze za novou mechaniskou klávesnici.

Produktová řada Modecom Volcano obsahuje mechanické klávesnice, optické myši, podložky pod myš pro větší přesnost, počítačové skříně a napájecí zdroje. Produkty Modecom získaly mnoho ocenění v nezávislých testech IT časopisů, youtuberů atd.

Bude herní průmysl v souladu se všemi trendy spotřební elektroniky? Určitě ne. Se všemi snahami o minimalistické zařízení, gesta, herní příkazy a umělou inteligenci si herní průmysl zachová své základní nástroje.

To, co zůstává na nás, je nabídnou zákazníkům co nejlepší produkty a těmi je rozmazlovat.

Nemůžeme čekat, co se stane s herním průmyslem v budoucnosti, ale musíme se stát jeho nedílnou součástí a udávat směr vývoje. Jdete do toho s námi?

[1] Zdroj : Newzoo 2016 Global Esports Market Report

Štítky: 

Podobné články

Jak COVID-19 (podle výrobců) ovlivnil ukládání a zálohování dat

7. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Jak se události z posledních měsíců promítly do přístupu k ukládání a zálohování dat jsme zjišťovali přímo u poskytovatelů souvisejícího hardwaru, softwaru a služeb. Některé z nastíněných trendů pravděpodobně vytuší každý, řada z nich vás však možná překvapí. Čtěte více

Trendy v tiskárnách a multifunkcích v polovině roku 2020

29. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Tiskárny a multifunkce jsou nedílnou součástí drtivé většiny firem, úřadů i domácností. Spolu se spotřebním materiálem jsou navíc také velmi důležitým prodejním artiklem. Jak se trh vyvíjí a jaké trendy můžeme v době, kterou stále výrazně ovlivňuje současná koronavirová situace, sledovat nebo již brzy očekávat? Čtěte více

Trendy v segmentu ukládání a zálohování dat – co nás čeká a nemine?

1. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Práce s daty je široká oblast rozprostírající se napříč různými segmenty produktů a služeb. V případě hardwaru se kromě NAS serverů a specializovaných úložišť stále setkáváme také s páskovými řešeními, ale jednoznačným trendem je růst důležitosti cloudu, softwaru a služeb… Čtěte více

Internet věcí v roce 2020: Jaký je a kam se bude ubírat

12. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
IoT lze bez nadsázky označit za jednu z nejrychleji se rozšiřujících a rozvíjejících ICT technologií dneška. Celá oblast internetu věcí v sobě skrývá obrovský potenciál pro všechny zúčastněné, ať již hovoříme o výrobcích a dodavatelích, poskytovatelích služeb, partnerech či implementátorech nebo koncových zákaznících. Na současnost a budoucnost IoT jsme se ptali odborníků z různých oborů české IT scény. Čtěte více