Infografika: Ve dnech dopravy zdarma e-shopy s obratem 181 milionů korun

20. 11. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Druhý ročník akce Den dopravy zdarma přilákal k nákupu na internetu opět více zákazníků. Letos se zapojilo 926 e-shopů a zákazníci utratili 181,7 milionu korun. Celkový počet objednávek překonal hranici 110 000 a zákazníci ušetřili na poštovném téměř 10 milionů korun.

Téměř dvojnásobnou úsporu na poštovném přinesl druhý ročník hromadné akce Den dopravy zdarma, které se letos zúčastnilo více než devět stovek českých e-hopů. Na jediný den odpustili zapojené e-shopy zákazníkům úhradu dopravného. „Zákazníci na poštovné zdarma slyší. Celkem letos při Dni dopravy zdarma utratily v zapojených e-shopech 181,7 miliónu korun,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz, který akci pořádal. Zákazníci letos zanechali v e-shopech o třetinu více než během loňské akce.

„Zákazníci na dopravném ušetřili téměř 10 milionů korun a neobjednávali pouze zboží v minimální hodnotě. Oproti loňsku se průměrná hodnota jedné objednávky zvedla na 1 633 korun. Letos se opět nejčastěji objednávalo zboží v segmentu elektronika, zde byla uskutečněna třetina objednávek. Pětina bylo bílé zboží, desetina objednávek byla ze segmentu vybavení pro dům a zahradu. Celkový počet objednávek přesáhl hranici 110 000 kusů,“ doplnil Tomáš Braverman.

Úspěšnost akce dokládá také zvýšení počtu objednávek zapojených a nezapojených obchodů. „V obchodech zapojených do akce se uskutečnilo během Dne dopravy zdarma o 380 % více objednávek než v obchodech, které se akce nezúčastnily,“ řekl Tomáš Braverman.

To potvrzuje také Michala Gregorová, mluvčí Mall.cz: „Den dopravy zdarma u nás v kombinaci s hrozbou zdražování kvůli měnové intervenci ČNB doslova odstartoval předvánoční nákupy. Zákazníci si během úterý a středy na Mall.cz objednali dvakrát více zboží než ve stejné dny minulého roku, kdy jsme ještě na dopravu zdarma nelákali.“

Do akce se mohli zapojit pouze e-shopy s logem Ověřeno zákazníky. Seznam obchodů, které byly do akce zapojeny a výsledky akce najdete na www.dendopravyzdarma.cz. Letošním partnerem akce byla doručovací společnost DPD.

Podobné články

Foto: Pixabay.com

Dny dopravy zdarma: Zákazníci v zapojených e-shopech utratili přes půl miliardy korun

21. 11. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Šestý prodloužený ročník akce Dny dopravy zdarma náležitě odstartoval vánoční sezónu. Zákazníci v e-shopech zapojených do akce utratili přes půl miliardy (592,8 milionu) korun a uskutečnili 427 400 objednávek. Nejvíce se objednávaly knihy, parfémy, doplňky stravy, stolní hry nebo třeba stavebnice Lego. Čtěte více