Hlasování o ShopuRoku 2014 odstartováno

6. 8. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Prvního srpna byl zahájen šestý ročník soutěže ShopRoku, hlasování uživatelů o nejlepší český e-shop na základě jejich osobních zkušeností. Hlasování končí 30. září 2014 a vyhlášeny jsou tři kategorie – Cena kvality, Cena Heureky a Cena popularity.

„Rostoucí oblibu soutěže a zájem o hlasování podporuje současný trend, kdy lidé stále častěji e-shopy po nákupu hodnotí a recenzují, a sami tak přispívají k rozlišení těch kvalitních a spolehlivých. Průměrný počet udělených hodnocení nebo recenzí je tento rok přes 70 000 měsíčně, je ohodnocen téměř každý třetí nákup,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heuerka.cz a dodal: „Se sílící oblibou soutěže letos očekáváme, že se zdvojnásobí počet hlasů udělených v Ceně popularity.“

Soutěž ShopRoku pořádá nákupní rádce Heureka.cz, patřící do skupiny Naspers. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma. Uživatelé hlasují na www.shoproku.cz.