E-shopy rozesílají rekordní počet SMS

25. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Neogenia)
Počet marketingových a notifikačních SMS, které jednotlivé e-shopy rozesílají, roste. Jejich četnost je totiž přímo úměrná počtu objednávek. Podle společnosti Neogenia se jich jen za listopad odešle až o 32 % více než za stejné období v loňském roce.

Celkový počet marketingových, notifikačních a informačních SMS rozeslaných v posledním čtvrtletí letošního roku – tedy zejména ve vánočních kampaních, bude asi 140 milionů. Jen e-shopy se na jejich objemu podílí ze zhruba 17 %. Listopad je navíc měsícem, kdy je rozesíláno nejvíce obchodních zpráv z celého roku – více než čtvrtina celoročního objemu. Druhý nejexponovanější měsíc, prosinec, je zastoupen 18 %.

Podle Ondřeje Švrčka, obchodního ředitele společnosti Neogenia, může nárůst obchodních SMS v e-commerce značit až 50% nárůst vánočních obratů pro velké e-shopy.

„Zákaznický servis v podobě SMS zpráv zajišťují především velké e-shopy, které zároveň vykazují největší nárůst notifikačních zpráv – těmi můžou být například informace o dokončení objednávky nebo vyzvednutí zboží. Právě notifikační SMS zprávy jsou důkazem o tom, že v meziročním srovnání probíhá výrazně více transakcí než v loňském roce. V letošním roce je očekáván další nárůst zákazníků, kteří v e-shopech nakupují prostřednictvím svých mobilních zařízení. V tomto ohledu tedy mohou být SMS zprávy plnohodnotným akvizičním kanálem,“ vysvětlil Švrček.

Štítky: 

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více