Dell v ČR spustil podporu Premium Support pro počítače a tablety

10. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell)
Díky službě Premium Support se mohou zákazníci obracet na techniky kdykoliv a kdekoliv na světě. Nová služba jim také zajistí celodenní servis s dálkovou diagnostikou a proaktivní automatizovanou technologii podpory pro počítače a tablety.

Služba, která byla donedávna dostupná pouze ve Spojených státech amerických a Kanadě, je nyní k dispozici v dalších zemích v Asii a Tichomoří, na Středním východě, v Evropě, Africe a Latinské Americe. Premium Support pro počítače a tablety přichází s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje. Technologie SupportAssist dokonce technikům umožňuje pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.

Nejdůležitější vlastnosti Premium Support:

  • telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně sedm dní v týdnu;
  • na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů;
  • jeden zdroj s odbornými radami ohledně hardwaru i softwaru;
  • proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist;
  • komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.;
  • asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Dostupnost

Premium Support je v současné době k dispozici pro zařízení Dell Inspiron a Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Podpora bude v průběhu letošního roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.

Podobné články

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

Brother ocenil AT Computers za vzájemnou spolupráci

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění od společnosti Brother pro distributora s největším obratem v kategorii hardwaru. Platí pro Českou republiku za fiskální rok 2023/2024. Čtěte více

ATC získalo dvě ocenění od EPSONu

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala hned dvojici ocenění od společnosti EPSON. Ceny byly předány na přátelském setkání v pondělí 29. 4. 2024. Čtěte více

eD system Slovensko získalo ocenění IBM

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system Slovensko převzal ocenění IBM Build Distributor roku 2023. Stalo se tak na výročním setkání obchodních partnerů společnosti IBM, které se uskutečnilo 17. dubna v restauraci Da Andrea v Bratislavě. Čtěte více