Cisco a Salesforce spojí síly v oblasti týmové spolupráce, IoT a kontaktních center

29. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce.

V oblasti spolupráce poskytnou společnosti Cisco a Salesforce zákazníkům integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Integrace umožní komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, bez potřeby opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.

Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má firmám přinést především komplexnější o jejich službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje. Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází. A to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.

Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.

Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím online obchodu Salesforce AppExchange.

Štítky: 

Podobné články

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více

SWS získala ocenění od společnosti Canon

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SWS)
SWS převzala již po 6. v řadě od společnosti Canon ocenění Nejlepší distributor za rok 2023 v kategorii „Photo-Video performance“, a to jak za Českou, tak i za Slovenskou republiku. Čtěte více

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více