Česká pošta zavedla zasílání papírové pošty z počítače

28. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČP Cloud)
Společnosti ČP Cloud a Česká pošta spustily službu, která umožňuje odesílat papírové dopisy z počítače podobně jako e-mail. Na rozdíl od některých podobných služeb vede zabezpečený archiv a evidenci dopisů a adresáře, a v případě potřeby prokáže obsah odeslaných zásilek.

„Ačkoliv v zahraničí například na Slovensku, v Německu či Nizozemí jsou podobné služby běžné a provozují je jak přímo poštovní instituce, tak specializované firmy, v Česku jednoduchá aplikace podobného rozsahu a bezpečnosti stále chyběla,“ objasnil Daniel Bartek, generální ředitel ČP Cloud, a dodal: „ČP Cloud je vlastně technologické vylepšení současných služeb České pošty, které zcela zautomatizovalo proces spojený s přípravou a správou dopisů. Kromě odesílání pošty přes uživatelsky příznivé prostředí nabízí místo pro bezpečné ukládání dokumentů, přehled odeslaných a doručených dopisů a také správu kontaktních informací. Neboli celou poštovní agendu na jeden klik.“

Dopis lze napsat prostřednictvím on-line aplikace nebo jej nahrát v PDF. Vybrat je možné také formát tisku, typ dopisu (obyčejný, doporučený atd.) i způsob platby (kartou nebo převodem). O vše ostatní se postará ČP Cloud – dopis archivuje a data předá České poště, která dopis vytiskne, zkompletuje, zabalí do obálky, nadepíše adresy, doručí adresátovi a sleduje jeho doručení.

 

Přehled tarifů
TarifDopisPodnikatelProfiFirma
Počet dopisů měsíčnědo 1011–100101–500více než 500
Roční paušálzdarma499 Kč3 999 Kč19 999 Kč
Obyčejný dopis19,90 Kč16,90 Kč13,90 Kč11,41 Kč

„Náklady na firemní poštu jsou jedny z mála, které jsou ve společnostech často podceňovány a ve kterých je ohromný potenciál firemních úspor,“ upozornil Daniel Bartek. „Přitom si spočítejte, kolik firmu stojí ročně čas strávený tiskem, obálkováním, chozením na poštu a vedením evidence.“ Úspory, které nabízí aplikace ČP Cloud si lze orientačně spočítat na adrese www.cpcloud.cz/uspory.

ČP Cloud nabízí několik režimů pro malé i velké firmy a veřejnost. Registrace je zdarma, platí se za odeslané dopisy. V případě, že firma odesílá více než 10 dopisů měsíčně, vyplatí se jí zvolit některý z paušálů, které snižují cenu za odeslaný dopis až na 11,41 Kč bez DPH včetně všech služeb od poštovného, materiálu (papíry, obálky), barevného tisku (až 80 stran) až po archiv.

Držitelé zákaznické karty České pošty získají po registraci na www.cpcloud.cz novou kartu ČP Cloud, se kterou budou mít zachovány stávající výhody a navíc získají slevu v hodnotě jedné koruny na poštovném při odesílaní všech typů dopisů.

Bezpečnost aplikace a poštovní tajemství jsou zaručeny pokročilým šifrováním, smluvně i výběrem důvěryhodných partnerů. Podobně jako e-mailové služby jsou systémy provozovány na vzdálených serverech, které jsou v případě ČP Cloudu spravovány Českými Radiokomunikacemi. „Navíc dopisy tisknou a vkládají do obálek stroje. Je to bezpečnější, než když dopisy zpracovává člověk,“ dodal Daniel Bartek.

Podobné články

Češi v dubnu utratili za zboží na e-shopech výrazně více než v předchozích měsících

16. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak vyplynulo z pravidelného měsíčního výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK), utratili Češi nakupující v internetových obchodech za zboží v průměru 4 714 Kč. To je přibližně o sedm set korun více, než tomu bylo v předchozích měsících prvního čtvrtletí. Oproti březnu se zvýšila také průměrná on-line útrata za služby, která dosáhla 6 111 Kč. Čtěte více

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více