ATC znovu odstartovalo svou megaakci

1. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers k dnešnímu dni spustila Pyrománii 2021. Akce trvá do 10. prosince a každý má možnost získat až tři ohňostroje.

ATC neporuší tradici ani letos – opět spustilo 100% nejnákladnější akci tohoto roku, v průběhu které bude za nákupy resellerům rozdávat oblíbené ohňostroje. Akce bude probíhat v období 1. 11. – 10. 12. 2021, platí pro české i slovenské resellery a dodání je zaručeno do letošního Silvestra.

Podmínkou pro účast v akci je registrace, na kterou se pak budou veškeré nákupy načítat – čeští zákazníci se mohou registrovat na stránkách www.atcomp.cz/megaakce a slovenští zákazníci na www.atcomp.sk/megaakce.

Alespoň jeden ohňostroj opět vyhrává každý, kdo nakoupí zboží alespoň v hodnotě 222 222 Kč / 8 888 eur bez DPH. Dva ohňostroje dostane každý, kdo překročí hodnotu nákupů 555 555 Kč / 22 222 eur bez DPH a tři ohňostroje jsou pak pro ty, kdo překročí hodnotu nákupů 1 111 111 Kč / 44 444 eur bez DPH.

Martin Wanke, marketingový ředitel ATC, k akci poznamenal: „Konec roku je období, kdy si každý zaslouží velké ocenění, a to i naši reselleři. A proto pro ně mimo jiné atraktivní promoakce připravujeme i oblíbenou tradiční megaakci Pyrománie – o ohňostroje si partneři píší již od léta a my je chceme potěšit, proto akci spouštíme i letos! Přeju jim, ať si ohňostroje užijí ve zdraví, ať udělají radost celé rodině, přátelům i třeba celé obci. Jen pozor na oblastní pravidla a vyhlášky.“

Více informací najdete na http://www.atcomp.cz/pyromanie2021.

Profilová karta firmy

AT Computers a.s.

AT Computers a.s.

Už 25 let jsme spolehlivým distributorem s nejširším portfoliem nabízeného zboží a služeb v oblasti výpočetní techniky a telekomunikace, a s největším obratem na česko-slovenském IT trhu. Zároveň jsme největším českým výrobcem osobních počítačů. Na Slovensku působíme prostřednictvím sesterské firmy AT Computer a jsme součástí polské skupiny AB, která je kótována na Varšavské burze - společně tvoříme největší distribuční holding středoevropského regionu a jsme v desítce největší firem v Evropě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Češi v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Podle statistik Mailkitu je sobota dnem, kdy Češi dělají pořádek nejen v domácnostech, ale také ve svých e-mailových schránkách. Právě v tento den jsou lidé nejaktivnější a probírají se svými e-maily z celého týdne. Nejvíce je otevírají, klikají na odkazy a reagují na nabídky. Na sobotu připadá ale také 23 % odhlášení z rozesílky a až 29 % označení e-mailu za spam. Čtěte více

Zodpovědnost za tvorbu cen se přesouvá na prodej a marketing

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vendavo)
Zodpovědnost za tvorbu cen se u obchodních firem pomalu přesouvá z oddělení financí na oddělení prodeje a marketingu, a to především z důvodu stávající ekonomické volatility. Stále důležitější dovedností zaměstnanců týmů zodpovědných za tvorbu cen je pak datová analytika. Větší polovina organizací již při cenotvorbě alespoň částečně využívá umělou inteligenci. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb. Čtěte více