Allegro.cz startuje a slibuje 130 milionů nabídek šitých na míru českým zákazníkům

3. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Online tržiště Allegro.cz, které dle svých slov českým zákazníkům nabízí desetkrát více produktů než jakýkoliv stávající tuzemský e-shop, se naplno rozbíhá. Na platformě nakoupily již tisíce českých zákazníků, kteří mají např. prostřednictvím programu Smart! k dispozici také bezplatné doručení i vrácení zboží.

První zbožím prodaným na Allegro.cz byla akční figurka z oblíbené komiksové série, české zákazníky nicméně na nové platformě nejčastěji zajímá kategorie dům a zahrada následována produkty z oblasti sportu a cestování či sortimentem pro domácí mazlíčky, který v této kategorii tvoří 30 % všech nákupů. 

Klíčové informace:

  • Allegro staví na zkušenostech a odborných znalostech MALL i CZC a posouvá tak nabídku na další úroveň. MALL a CZC se stávají jedněmi z klíčových prodejců na Allegro.cz, čímž doplňují tisíce dalších ověřených českých i zahraničních značek, které společně zajišťují bezkonkurenční šíři nabídky za výhodné ceny.
  • Doručení po celé České republice zajistí WE|DO, Zásilkovna, DHL nebo DPD.
  • Předplatitelé věrnostního programu Smart! mohou využít neomezené doručení i vrácení zboží zdarma u všech objednávek s minimální hodnotou 299 Kč.

Zákazníci z České republiky mohou nyní na allegro.cz vybírat od zboží denní spotřeby až po specializované produkty. V nabídce najdou vše od elektroniky, přes produkty z kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Společnost zároveň připravila pro zákazníky řadu výhod zahrnujících bezplatné doručení a vrácení zboží, program pro ochranu kupujících či další speciální nabídky a akce.

České zákazníky na nové platformě prozatím nejvíce zajímá kategorie Dům a zahrada. Kromě kutilství však allegro.cz potvrzuje i další specifika českých spotřebitelů – každou třetí položkou zakoupenou v kategorii sport a cestování je totiž jízdní kolo či cyklistické doplňky, v sekci supermarket pak jednoznačně dominuje sortiment pro domácí mazlíčky, který tvoří v této kategorii 30 % všech nákupů.

Největší e-commerce platforma v Česku

Model tržiště, který allegro.cz provozuje, nabízí zákazníkům přístup k nabídkám tisíců individuálních prodejců na jednom místě, z nichž každý splňuje jednotné standardy služeb garantované poskytovatelem platformy. Allegro tak dohlíží na kvalitu celého nákupního procesu, bezpečnost každé uskutečněné transakce a zároveň poskytuje řadu doplňkových služeb, které posouvají nákupní zkušenost ještě o něco výš.

První marketingová kampaň Allegra napříč Českem začala 31. července a má zákazníkům ukázat, jak snadné je na platformě najít vše, co zrovna potřebují. Počínaje nejširším výběrem produktů, nejlepšími cenami a spolehlivým doručením zajišťovaným ověřenými českými i zahraničními dodavateli: WE|DO, Zásilkovna, DHL a DPD, kteří společně nabízejí tisíce výdejních míst i kurýrní služby umožňující doručení zásilek až domů. Allegro tak nabízí nákupní zážitek plně přizpůsobený potřebám českých zákazníků.

Společnost si pro české spotřebitele připravila také program na bázi předplatného, který zajišťuje neomezené bezplatné doručování a vracení zboží, a to za měsíční poplatek 59 Kč, případně zvýhodněný roční poplatek 299 Kč. Pro jeho využití si stačí vybrat produkt s odznakem Smart!, kterým nyní disponuje více než 50 milionů nabídek. Výhody programu lze využít nejen při doručení na výdejní místa, ale také při doručení domů, které je dostupné u všech objednávek od jednoho prodejce s minimální hodnotou 299 Kč v případě výdejních boxů i výdejních míst a 499 Kč pro doručení domů.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více