V Las Vegas proběhla partnerská konference HP Amplify. Hlavním tématem byla budoucnost práce s AI

12. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. uspořádala v Las Vegas každoroční partnerskou konferenci HP Amplify. Ve dnech 5. až 7. března 2024 se sešlo přes 1 500 osobností z celého světa, aby diskutovali o budoucnosti. Letošní téma nese název Future Ready - United We Win a bude se zabývat konvergencí hybridních systémů a generativní umělé inteligence (AI).

Hovořilo se však také o budoucnosti práce a příležitostech k dlouhodobému a udržitelnému růstu. V neposlední řadě HP představilo i nejnovější vylepšení programu Amplify channel a odhalí řadu nových produktů a řešení.

Na dvoudenní akci vystoupil prezident a výkonný ředitel HP Inc. Enrique Lores a hvězdná sestava generálních ředitelů prestižních firem z řad aliančních partnerů společnosti HP. Nechyběli ani generální ředitel společností Google a Alphabet, Sundar Pichai, předseda a generální ředitel společnosti Microsoftu Satya Nadella, Patrick Gelsinger z Intelu a řada dalších. Členové výkonného týmu HP se v průběhu akce rovněž podělili o aktuální novinky zaměřené na podporu růstu partnerů.

„Partneři hrají klíčovou roli při naplňování naší strategie Future Ready, proto chceme nadále přinášet do prodejního kanálu inovace a vylepšení partnerských programů,“ prohlásil Kobi Elbaz, HP SVP a generální ředitel pro globální prodejní kanály, inovace a provoz. „S našimi obchodními partnery nás pojí dlouhá historie spolupráce a důvěry. Tento týden jsme představili na konferenci HP Amplify práci, díky níž vnášíme na trh inovativní řešení pro naše partnery a zákazníky.“

Na konferenci se sešlo více než 2 000 účastníků z 95 zemí s cílem seznámit se s nejnovějšími špičkovými produkty a řešeními společnosti HP. Na expozice o rozloze více než 2 700 m2 byly představeny přístroje využívající umělou inteligenci a hybridní systémy.

Závazek k udržitelnosti

Partnerská konference HP Amplify je zcela uhlíkově neutrální akce, která je poháněna 100% obnovitelnou energií a koná se v prostorách, které jsou certifikovány jako LEED Gold. Při jídle se nebudou používat žádné jednorázové plasty a zbytky jídla budou věnovány místní potravinové bance. Společnost HP navíc měřila ekologickou stopu akce a zakoupila kompenzace ke zmírnění emisí uhlíku.

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Konference Red Hat Summit 2024 přinesla řadu novinek z oblasti open source a AI

10. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Setkání společnosti Red Hat v Denveru v Coloradu se stalo jednou z největších světových událostí v oblasti open source a mimo jiné nabídlo i řadu zásadních oznámení v oblasti podnikového využití umělé inteligence nebo cloudově nativních technologií. Čtěte více

Nová vlna zařízení podporujících práci s AI

6. 5. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Na trh začínají přicházet nová zařízení, která jsou uzpůsobená práci s umělou inteligencí. Přední výrobci následují trend rozšiřování nástrojů gen-AI a díky novému hardwaru umožňují odbavovat úlohy pro AI částečně lokálně, a tudíž rychleji. Čtěte více

HPE Aruba Networking: přístupové body Wi-Fi 7 řady 730

4. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Nové bezdrátové přístupové body řady 730 s Wi-Fi 7 představují komplexní IT řešení na okraj sítě, připravené pro implementaci technologií umělé inteligence. Nabízí bezpečné a výkonné připojení pro záznam a přenos dat pro trénink umělé inteligence a automatické vyvozování. Čtěte více

O důvěře zaměstnanců v umělou inteligenci rozhodne kvalita a přesnost generovaných dat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Největším problémem umělé inteligence je špatná práce s daty, soudí podle průzkumu společnosti Salesforce analytici firem napříč světovými trhy. Téměř šest z deseti oslovených uživatelů AI tvrdí, že je obtížné získat od AI to, co zrovna potřebují, přičemž více než polovina respondentů tvrdí, že nedůvěřuje datům používaným k trénování dnešních systémů AI. Čtěte více