Deloitte Digital a Salesforce spolupracují na zajištění umělé inteligence pro CRM

10. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnosti Salesforce a Deloitte Digital uzavřely spolupráci, jejímž cílem je poskytnout firmám nástroje a strategie, které potřebují pro integraci důvěryhodné umělé inteligence do svých CRM systémů.

Deloitte Digital nabídne své služby nejen v oblasti AI a zkušenosti z oboru, ale také podrobné znalosti předpisů o ochraně osobních údajů, aby pomohla organizacím implementovat a rozšiřovat AI Cloud. Společně se Salesforce tak pomůže klientům využít sílu AI pro CRM k poskytování zákaznických zkušeností na míru, zvýšení produktivity společnosti a ochraně jejich dat.

„Každá organizace dnes stojí před výzvou, jak se stát společností, která je v první řadě zaměřena na umělou inteligenci, aby byla konkurenceschopná, a to lze pouze zavedením technologií založených na důvěře a transparentnosti. Spolupráce společnosti Salesforce se společností Deloitte Digital proto pomůže zajistit, aby firemní zákazníci měli k dispozici strategie a technologie, které potřebují k tomu, aby mohli s jistotou přijmout a nasadit AI pro CRM, což povede k personalizované zákaznické zkušenosti a okamžitým obchodním výsledkům," uvedla Clara Shih, generální ředitelka společnosti Salesforce AI.

„Společnost Deloitte je již mnoho let lídrem v oblasti schopností AI ukotvených v důvěře. Díky našemu rozšířenému zaměření a spolupráci se společností Salesforce můžeme našim klientům nabídnout technické zkušenosti a znalosti specifické pro dané odvětví, které jim pomohou navrhnout, vyvinout a nasadit řešení AI, jež optimalizují procesy CRM, umožňují personalizované interakce se zákazníky a generují využitelné poznatky pro strategické rozhodování," vysvětlil Jim Rowan, ředitel a vedoucí oddělení strategií a analytiky společnosti Deloitte Consulting v USA.

Proč je to důležité?

Nasazení umělé inteligence pro CRM vyžaduje důvěru a zabezpečení dat. Nový průzkum společnosti Salesforce odhalil, že 73 % zaměstnanců vnímá generativní AI jako nové bezpečnostní riziko a téměř 60 % těch, kteří hodlají tuto technologii používat, nemá dostatečné znalosti o opatřeních na zabezpečení dat.

Spolupráce poskytne zákazníkům přístup k:

  • Strategii připravené k nasazení AI pro CRM: Kvantitativní, výzkumem podložený rámec důvěryhodnosti, který zákazníky připraví na nasazení AI pro CRM způsobem, který splňuje požadavky zákazníků na bezpečnost, ochranu soukromí a dodržování předpisů a vede k loajalitě a zvýšení hodnoty značky.
  • Příkladům použití AI pro konkrétní obor: Deloitte Digital AI readiness labs se specializovanými imerzními zkušenostmi specifickými pro jednotlivé obory, které zkoumají potenciál generativní AI a urychlují přijetí AI Cloud v různých odvětvích, včetně technologií, zdravotnictví a finančních služeb.
  • Zvyšování kvalifikace v oblasti AI, které zajistí  úspěch CRM: Závazek Deloitte AI Academy zvýšit kvalifikaci 10 000 odborníků po celém světě bude zahrnovat školicí programy pro rozvoj a zlepšení dovedností v oblasti generativní AI pro CRM a podpoří tak novou generaci talentů v rámci ekosystému Salesforce.

Důvěryhodná umělá inteligence pro CRM?

AI Cloud je vytvořen pro CRM – zvyšuje tak zákaznickou zkušenost a produktivitu společnosti tím, že spojuje AI, data, analytiku a automatizaci a poskytuje důvěryhodnou, otevřenou, generativní AI v reálném čase, připravenou pro nasazení do firemních systémů. AI Cloud tak umožní:

  • Obchodním zástupcům rychle automaticky generovat personalizované e-maily přizpůsobené potřebám zákazníků.
  • Servisním týmům automaticky generovat personalizované odpovědi agentů na chatu a shrnutí případů.
  • Marketérům automaticky generovat personalizovaný obsah, který zaujme zákazníky a potenciální zákazníky v e-mailu, mobilu, na webu a v reklamě.
  • Obchodním týmům automatické generování poznatků a doporučení k poskytování přizpůsobených obchodních zkušeností v každém kroku cesty kupujícího.
  • Vývojářům automatické generování kódu, předvídání potenciálních chyb v kódu a navrhování oprav.

Podobné články

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

Brother ocenil AT Computers za vzájemnou spolupráci

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění od společnosti Brother pro distributora s největším obratem v kategorii hardwaru. Platí pro Českou republiku za fiskální rok 2023/2024. Čtěte více

ATC získalo dvě ocenění od EPSONu

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala hned dvojici ocenění od společnosti EPSON. Ceny byly předány na přátelském setkání v pondělí 29. 4. 2024. Čtěte více

eD system Slovensko získalo ocenění IBM

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system Slovensko převzal ocenění IBM Build Distributor roku 2023. Stalo se tak na výročním setkání obchodních partnerů společnosti IBM, které se uskutečnilo 17. dubna v restauraci Da Andrea v Bratislavě. Čtěte více