Nové signage zobrazovače od Philipsu se obejdou bez elektřiny

16. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: PPDS)
Společnost PPDS, která dodává na trh profesionální zobrazovače značky Philips Professional Displays and Solutions, představila zcela novou produktovou řadu Tableaux. Produkty z této série využívají technologii barevného digitálního papíru (ePaper), jsou vhodné pro provoz 24/7 a drtivou většinu času se obejdou bez napájení.

Společnost Philips vyvinula produktovou rodinu Tableaux ve snaze o dosažení dalšího milníku v energetické efektivitě a udržitelnosti. Tyto (digital) signage displeje využívají digitální papír (ACeP) a i při provozu 24/7 poskytují barevně věrný a jasný obraz s nulovou spotřebou (pokud se zrovna nemění zobrazovaný obsah).

Panely zobrazí 60 000 barev a uplatní se v řadě prostředí včetně firem, retailu, veřejných prostorů nebo třeba hromadné dopravy. Je zřejmé, že tato technologie má svá úskalí, ale navzdory tomu jistě najde i příležitosti, kde se stane ideální alternativou ke klasickým LCD (a jiným) panelům. Výrobce zmiňuje, že jsou vhodné např. pro zobrazování otevírací nebo provozní doby, nejrůznějších plánů a rozvrhů, nabídek (např. poledních menu či speciálních akcí) nebo třeba reklam a aktuálních promoakcí.

Obrazovky se díky svému provedení uplatní i na místech, kde je ztížený (nebo dokonce žádný) přístup k elektřině. Navíc jsou lehké a v případě potřeby se dají snadno přenášet do míst, kde jsou aktuálně nejvíce potřeba. Modely řady Tableaux se mohou stát i alternativou dražších řešení, která jsou drahá na pořízení i provoz a jejich uživatelé navíc nejsou ani zdaleka schopni využít veškerých funkčních možností.

Obsah v panelech lze měnit manuálně nebo vzdáleně prostřednictvím aplikací od PPDS i nástrojů třetích stran. Využívat bude možné také cloudovou platformu PPDS Wave, která vznikla za účelem hromadné vzdálené správy zobrazovačů tohoto výrobce.

Panely budou prozatím dostupné v úhlopříčkách 25" (s poměrem stran 16 : 9) a 28" (32 : 9), později se objeví i v jiných velikostech.

Štítky: 
Digital signage, Velkoplošné obrazovky, Reklama, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

ViewSonic v 1. čtvrtletí 2024 ovládl prodej interaktivních displejů

29. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Společnost ViewSonic si podle nejnovější zprávy společnosti Futuresource Consulting v prvním čtvrtletí roku 2024 udržela pozici největšího světového dodavatele interaktivních displejů (bez Číny) a zvýšila svůj podíl na trhu na 15,7 %. Výjimečný mezikvartální růst o 38,6 % výrazně předčil celkový oslovitelný trh (TAM), který zaznamenal pokles o 1,9 %. Čtěte více

Samsung představil nové displeje pro oblast podnikání a vzdělávání

15. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Nové displeje Flip Pro, QMC series 55” a The Wall od Samsungu představují inovativní řešení pro segment podnikání a vzdělávání. Nové interaktivní panely Flip Pro zaujmou možnostmi psaní a kreslení i schopností vícedotykové ovládání až dvaceti uživatelům. Benefitem série QMC je ultra tenký profil a realistické zobrazením a modely Samsung The Wall vyniknou svou modulární konstrukcí. Čtěte více

Nová řada Philips Public LED 5000 cílí na nástěnné a stropní instalace ve veřejných prostorách

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: PPDS)
Nová základní řada PPDS Philips LED přináší nové příležitosti pro podniky, jejichž cílem je zlepšit zážitky ze sledování pro návštěvníky a zákazníky – ať už s tradiční nástěnnou montáží, nebo nyní také s dvLED s montáží na strop. Čtěte více

Velkoformátový displej střední třídy NEC MultiSync M981 nabídne zrcadlení obrazovky AirServer

27. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sharp/NEC)
Displeje Sharp/NEC řady M a ME s vestavěným serverem AirServer představují elegantní kombinaci intuitivního displeje s profesionální zobrazovací technologií pro zasedací místnosti a prostory pro konání porad. Čtěte více