České ICT start-upy na TechCrunch Disrupt SF

28. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Inveo)
Pozornost technologických firem, podnikatelů, odborné i laické veřejnosti a médií se v minulých dnech soustředila do kalifornského San Franciska, kde se sešly stovky start-upových firem z celého světa. Na akci TechCrunch Disrupt prezentují i čeští zástupci ICT firem. Účastní se jich osm, a to za podpory Czech ICT Start-up Alley a Czech Pavilion.

Poprvé se akce účastní také pražská firma Inveo.cz se svým start-upem Mailytics, který představila odborníkům na venture capital a samozřejmě potenciálním zákazníkům. „TechCrunch Disrupt je ideální akcí pro úspěšné start-upy s globálními ambicemi. I proto jsme se rozhodli právě na ní prezentovat naši novou platformu,“řekl Michal Menšík, CEO společnosti Inveo.cz. Do Mailytics se promítá spolupráce s technologickými firmami, marketingovými manažery či nadšenci mezi běžnými uživateli.

Analytická platforma Mailytics, aktuálně nacházející se ve stádiu private beta, zásadním způsobem pomáhá marketérům. Tento komplexní nástroj umožňuje sledovat a detailně vyhodnocovat e-mailingové kampaně z pohledu marketingových aktivit. Změří jejich efektivitu, doporučí a přijme příslušná opatření pro posunutí dalšího e-mailingu na vyšší úroveň. „Chcete vědět, kdy je nejlepší doba pro poslání kampaně? Nebo přesný čas pro rozesílku specifického newsletteru na potenciální zákazníky? Mailytics vám to sdělí! Naši inovátoři a analytici posunuli tímto start-upem oblast e-mailingového marketingu na další metu. Kvalitní práce bylo dosaženo díky našim mnohaletým zkušenostem v projektech, jako je například MailForce, který provozujeme a obsluhujeme s ním desítky klientů a měsíčně díky němu odesíláme 65 milionů e-mailů,“ dodal Michal Menšík. Uživatel služby si navíc do této platformy nechat zasílat různé třeba i konkurenční marketingové e-mailingy a v ní ji prohlížet a využívat dalších výhod, než kdyby se jednalo o standardní prohlížení pošty (mobil, emailový klient, web osobní pošty) – jde o on-line webovou službu, která má uživatelské rozhraní vytvořeno na míru právě pro práci s těmito e-mailingy.

Mailytics na základě zpětné vazby marketingových odborníků nabízí na míru připravené webové rozhraní. Obsahuje na jednom místě spoustu atraktivně a účelově zobrazených informací, které jsou určené pro sledování veškerých marketingových e-mailingů, pomáhajících jejich vyhodnocování, porovnávání a archivaci či s možností e-mailing vyhledat v historii a vyfiltrovat požadovanou oblast.

Naděje na získanou publicitu, finanční injekci, prestiž a třeba i nové nápady nebo nabídky na vzájemnou spolupráci každoročně přilákají na Disrupt stovky start-upových firem z celého světa. Czech ICT Alliance ve spolupráci s pobočkou CzechInvestu v San Francisku a agenturou CzechTrade i letos podpořila českou delegaci tuzemských start-upů a připravila Czech Pavilion, kde se prezentují všechny české start-upy. Českým start-upům pomohla finanční podporou ve výši 6 525 USD.

Štítky: 

Podobné články

Češi v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Podle statistik Mailkitu je sobota dnem, kdy Češi dělají pořádek nejen v domácnostech, ale také ve svých e-mailových schránkách. Právě v tento den jsou lidé nejaktivnější a probírají se svými e-maily z celého týdne. Nejvíce je otevírají, klikají na odkazy a reagují na nabídky. Na sobotu připadá ale také 23 % odhlášení z rozesílky a až 29 % označení e-mailu za spam. Čtěte více

Zodpovědnost za tvorbu cen se přesouvá na prodej a marketing

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vendavo)
Zodpovědnost za tvorbu cen se u obchodních firem pomalu přesouvá z oddělení financí na oddělení prodeje a marketingu, a to především z důvodu stávající ekonomické volatility. Stále důležitější dovedností zaměstnanců týmů zodpovědných za tvorbu cen je pak datová analytika. Větší polovina organizací již při cenotvorbě alespoň částečně využívá umělou inteligenci. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb. Čtěte více