Azlan nabízí mimořádnou službu Smartservis

1. 11. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Tech Data Distribution)
Azlan, divize společnosti Tech Data Distribution, nabízí svým partnerům unikátní službu Smartservis. Partneři tak mohou využít maximální podporu pro všechna zařízení od Cisco Systems 24 hodin denně po celý rok.

Zakoupením služby získávají také přístup k aktualizacím operačních systémů, technickou podporu při řešení problémů a především možnost výměny zařízení kus za kus (Onsite) přímo v lokalitě svého zákazníka.
 
Součástí služby je i evidence seznamu sepisovaných zařízení, včetně přístupu ke kompletnímu souboru informací o produktech a nástrojích správy sítě. Smartservis poskytuje partnerům podporu při zajištění dostupnosti sítě jejich zákazníka. Díky rychlým reakcím v případě poruchy zařízení, může partner nabídnout zákazníkům vyšší úroveň zabezpečení celé instalované báze.

Součástí služby je:

• Přístup k aktualizacím softwaru – operační systém Cisco (IOS),
• ServiceDesk (SD), který zajistí odbornou pomoc přímo s technickým centrem Cisco,
• výměna zařízení v případě poruchy (včetně upload záložní konfigurace),
• režim SLA – v případě nedodržení stanoveného času může klient nárokovat vůči společnosti Tech Data Distribution sankce,
• možnost reportingu – předložení seznamu závad/TT,
• komunikace v českém jazyce,
• poskytování servisu nonstop,
• působnost na celém území České republiky.

Klienti mohou vybírat mezi několika druhy služeb podle svých vlastních požadavků na rychlost odezvy a reakce. Společnost Tech Data navíc umožňuje domluvit si své vlastní nastavení podle potřeb zákazníka.

Partneři mohou kdykoli jednoduše nahlásit svůj problém telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím webového rozhraní. Společnost Tech Data jim po celou dobu garantuje okamžité a přesné informování o stavu řešení – zda byl případ přijat, co se s ním právě děje, jaké budou další kroky, konečné vyhodnocení průběhu a ukončení servisního zásahu.

Zvýhodněné podmínky platí pro partnery také v případě doplňkových služeb. Tech Data Distribution nabízí konzultaci nad návrhy řešení LAN/WAN, možnost testování zařízení v profesionální laboratoři, zapůjčení zařízení k partnerovi nebo zákazníkovi, stejně jako instalaci zařízení Onsite.

Službu Smartservis mají v Azlanu na starosti vedoucí obchodní jednotky Cisco Karel Šťastný, produktový manažer Vít Martinec a konzultant Jakub Tikovský.